|
Számviteli, adózási részfeladatok vállalása
Amennyiben a vállalkozás alapvetően saját alkalmazottak bevonásával, saját
székhelyén, telephelyén kívánja ellátni a számviteli, pénzügyi és adózási
feladatokat, a létszám csökkentése érdekében bizonyos szakterületeken külső
támogatást vehet igénybe. Ezzel a módszerrel elkerülhető bizonyos szakterületek
kihasználtsága, továbbá növelhető a szakértelem, lehetőség adódik konzultációra,
ami javítja a munka minőségét
Részleges megbízói igények esetén részfeladatokat is vállalunk:
Számviteli politika, pénzkezelési szabályzat kidolgozása, karbantartása
Dolgozók beléptetése, bejelentése, bérszámfejtés, szabadság nyilvántartás,
bevallások, kilépő dolgozók elszámolása, kiléptetése, adatszolgáltatás a
dolgozók felé, a cég felé, az adóhivatalhoz
A számviteli beszámoló összeállítása, annak dokumentálása, szükség esetén a
könyvvizsgálat támogatása
A megbízó igényeire tekintettel az előírásoknak megfelelő analitikus
nyilvántartási rendszerek kidolgozása és azok vezetése, mint pl. tárgyi
eszközök, devizás bankszámla, követelések, tartozások, lekötött tartalékok,
elhatárolt veszteségek, igénybevett adóalap csökkentő tételek, bizonyos
készletek stb.
Igény és szükség szerinti konzultáció a megbízó cégének helyzetéről,
tanácsadás, számviteli információk megbeszélése, értékelése, adó változásokról
tájékoztatás
|